Keljonkankaan lähikirkkoalue

Neulaskoti - Kuin kotiin tulisi

Neulaskodilla olemme siirtyneet kesätauolle. Kesälläkin kuitenkin tapahtuu. Koululaisten kesäpäivät löydät alta tapahtumatiedoista. Samoin perheiden puistopäivät Neulaskankaan puistossa. Ethän unohda myöskään Kylväjän kesäpäiviä 7.-9. kesäkuuta. Tapahtumapaikkoina Taulumäen kirkko, tapahtumakeskus Helmi, sekä Lutakon alue. Ohjelmaa on kaiken ikäisille. Ohjelma – Lähetysyhdistys Kylväjä (kylvaja.fi)

Neulasmessut käynnistyvät taas kesätauon jälkeen Neulaskodilla su. 25.8. klo 16.

Kerromme toiminnasta ja tapahtumista Säynätsalon ja Keljonkankaan yhteisellä Facebook-sivulla.

Neulaskoti

Vastuupappi
Keljonkankaan lähikirkkoalue
Pihkatie 4