Lounaskonsertti Santeri Siimes, urut

ke 3.7. klo 12.00
Santeri Siimes

Kaupunginkirkko

Lounaskonsertissa esiintyy urkuri Santeri Siimes.
Konsertin kesto noin 1h.
Vapaa pääsy.
Santeri Siimes on syntynyt Helsingissä 1981 ja opiskeli urkujen- ja pianonsoittoa Sibelius-Akatemiassa opettajinaan mm. Harri Viitanen, Meri Louhos ja Carlos Juris. Lisäksi hän täydensi urkuopintojaan Naji Hakimin mestarikurssilla vuonna 1999. Siimeksen ohjelmisto ulottuu vanhasta musiikista nykymusiikkiin, mutta hän on omistautunut erityisesti 1800- ja 1900-lukujen ranskalais-belgialaisen koulukunnan urkumusiikin esittämiseen. Hän on esiintynyt eri puolilla Suomea sekä Ranskassa, mm. Pariisin Notre-Damessa vuonna 2009, Ruotsissa, Portugalissa, Espanjassa, Italiassa ja Vatikaanissa.

Lounaskonsertissa esiintyy urkuri Santeri Siimes.
Konsertin kesto noin 1h.
Vapaa pääsy.