Arunaja & Kristiina Brask & Band: Amazing Grace

ti 30.7. klo 18.00
Kuvassa etualalla Arunaja ja pieninä kuvina Krisiina Brask ja Ossi Jauhiainen

Taulumäen kirkko

Tule viettämään upeaa iltaa, joka vie sinut gospelmusiikin maailmaan lähelle ja kauas! Come and have a wonderful evening that will take you into the world of gospel music near and far!

Intialainen gospelartisti Arunaja saapuu toista Suomeen ja tekee konserttikiertueen yhdessä Kristiina Braskin ja Ossi Jauhiaisen kokoaman bändin kanssa.

Arunaja on moninkertaisesti palkittu laulajatar, ja hänet on voinut bongata mm. Disneyn Pieni Merenneito -elokuvan hindinkielisestä versiosta.

Tällä hetkellä Kristiina Brask työskentelee Kuopion Alavan seurakunnan kanttori-tenori Ossi Jauhiaisen kanssa. Kaksikolla on takanaan yli kymmenen vuoden yhteistyö ja heiltä on ilmestynyt muun muassa laulut Ristillä, Embrace me ja Praise to Jesus, jonka suomenkielinen versio kulkee nimellä Saavumme synkiltä teiltä.

Arunaja, laulu

Kristiina Brask, laulu

Band:

Tatu Kemppainen, kitara
Ossi Jauhiainen, piano & laulu
Tony Lehto, basso
Antti-Pekka Rissanen, rummut

Vapaa pääsy.

Kesto n. 1 h.

Konsertti on osa Jyväskylän seurakunnan kesäkonsertit -sarjaa, joka järjestetään 30.7.-27.8. keskustan alueen kirkoissa.

-----------------------------------------

Indian gospel artist Arunaja arrives in Finland for the second time and makes a concert tour together with a band assembled by Kristiina Brask and Ossi Jauhiainen & Band.

Arunaja is a multi-award-winning songstress and has been spotted e.g. in the Hindi version of Disney's The Little Mermaid.

Currently, Kristiina Brask works with Ossi Jauhiainen, cantor-tenor of Kuopio's Alava parish.

The duo have collaborated for over ten years and have published songs such as Ristillä, Embrace me and Praise to Jesus, the Finnish version of which goes by the name We arrive from dark roads (Saavumme synkiltä teiltä).

Arunaja - vocals

Kristiina Brask - vocals

Band:

Tatu Kemppainen, guitar
Ossi Jauhiainen, piano & vocals
Tony Lehto, bass guitar
Antti-Pekka Rissanen, drums

Free entry.

Duration approx. 1 h.

The concert is part of the Jyväskylä Parish Summer Concerts series, which will be held 30.7.-27.8. in churches in the city centre.

• Nuorille Nuorille

Arunaja Linkki avautuu uudessa välilehdessä