Matinniemi & Ristilä: Tuulahdus Wienistä

ti 13.8. klo 18.00
Sanna Matinniemi

Taulumäen kirkko

"Tuulahdus Wienistä" - konsertti tuo kansainvälisen tuulahduksen suoraan Wienin, tuon ikiaikaisen kulttuurikaupungin sykkeestä.

Konsertti sisältää rakastetuimpia ooppera - ja operettiaarioita. Musiikkia kuullaan mm. säveltäjiltä Dvorak, Verdi sekä Kálmán, musiikkia operetista "Mustalaisruhtinatar" sekä muita rakastetuimpia operettisävelmiä, wieniläislauluja, kuten "Wien, unelmieni kaupunki", yksinlauluja sekä myös hengellistä musiikkia.

Palkittu, nuori suomalainen oopperalaulajatar Sanna Matinniemi on asunut, opiskellut ja työskennellyt Wienissä yli 10 vuotta.

Pianistina konsertissa toimii pianisti, tohtorikoulutettava Jenna Ristilä.

Vapaa pääsy.

Konsertin kesto noin 1 h.

Konsertti on osa Jyväskylän seurakunnan kesäkonsertit -sarjaa, joka järjestetään 30.7.-27.8. keskustan alueen kirkoissa.

The concert includes some of the most beloved opera and operetta arias. Music will be heard from composers Dvorak, Verdi and Kálmán, music from the operetta "The Gypsy Princess" as well as other beloved operetta tunes, Viennese songs such as "Vienna, the City of My Dreams", solo songs and spiritual music.

Award-winning, young Finnish opera singer Sanna Matinniemi has lived, studied and worked in Vienna for over 10 years.

The pianist in the concert is a pianist, a doctoral student Jenna Ristilä.

Free entry.

Duration approximately 1 h.

The concert is part of the Jyväskylä Parish Summer Concerts series, which will be held 30.7.-27.8. in churches in the city centre.

• Nuorille Nuorille

Taulumäen kirkko