Maata Näkyvissä -festarit

pe 22.11. klo 12.00 – su 24.11. klo 19.30
Maata Näkyvissä -festarien logo 2024

Muu tila

Ilmoittaudu tästä Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Lähde mukaan Maata Näkyvissä -festareille Turkuun 22.-24.11.2024!

Maata Näkyvissä -festarit on Suomen suurin kristillisen musiikin nuorten tapahtuma, joka kokoaa vuosittain noin 15000 nuorta ympäri Suomea Turkuun.

Retki on tarkoitettu yläkouluikäisille ja sitä vanhemmille, aina 29-vuotiaisiin asti.

Lähtö perjantaina Jyväskylästä noin klo 12 ja paluu sunnuntaina noin klo 19.30. Festarit ovat Gatorade Centerillä Turussa. Yöt majoitumme paikallisen koulun lattialla omilla patjoilla. Retken hinta on 90€ Jyväskylän seurakunnan jäsenille ja muille 110€. Retken hinta sisältää bussikuljetukset, festariliput, koulumajoituksen sekä festarialueella aamupalat, lounaat ja iltapalat. Retki maksetaan laskulla syys-lokakuussa.

Mukaan retkelle mahtuu 49 henkeä. Ilmoittaudu mukaan yllä olevasta linkistä. Alaikäisen nuoren ilmoittautuminen tehdään yhdessä huoltajan kanssa.

Maata Näkyvissä -festarien tarkemman ohjelman ja infot löydät täältä: https://maatanakyvissa.fi/
  • Musiikki Musiikki
  • Nuorille Nuorille

Järjestäjä