Huhtasuon alueen ajankohtaista

Toiminnassamme on kesätauko. Päiväkerhot jatkuvat viikolla 33 ja perheryhmät viikolla 34.
Mikäli tarvitset keskustelu tai muuta apua, voit olla yhteydessä esim. diakoniatyöntekijöihin tai päivystävään pappiin.

Siunattua, hyvää kesää joka kotiin!

Syksyn tulevia tapahtumia:

Kouluunlähtevien siunaamiset su 4.8. klo 17 Kaupunginkirkko ja ke 7.8. klo 17.30 Sepän Kipinä. Tervetuloa kaikki syksyn eppuluokkalaiset siunattavaksi! Mukaan ovat tervetulleita koko perhe, mummit, ukit, kummit ja muut tärkeät ihmiset! Siunattaville Jyväskylän seurakunta lahjoittaa Lasten Raamatun.

Ke 28.8. klo 17-19.30 Syysstartti, Vesalan leiri-ja toimintakeskus. Klo 17-18 tarjolla ruoka, jonka jälkeen yhteistä tekemistä perheille. Mukana myös Susanna Ylönen. Tervetuloa uudet ja vanhat kerholaiset perheineen!

Su 15.9. klo 15 Enkelikirkko, Kaupunginkirkko

Pe 27.9. klo 9.30-12.30 Vauvanpäivä, Sepän Kipinä. Klo 9.30 yhteinen vaunulenkki, n klo 10.15 vauvamuskarihetki, klo 11-12 kasvissosekeittolounas ( ilmainen). Lisäksi toimintapisteitä ja perhetoimijoita esittelemässä vauvaperheiden palveluita. Tapahtuma on ilmainen ja kaikille vauvaperheille avoin.

Su 6.10. klo 15-17 Baby Showerit, Sepän Kipinä. Kaikille odottaville avoin ja ilmainen tapahtuma. Pientä kivaa ohjelmaa mm. vaippakakun arvonta, voit myös tuunata vauvalle oman bodyn. Tarjolla pitsaa. Voit tulla yksin tai yhdessä toiden aikuisen kanssa.

Su 27.10. Sepän Kipinän synttärit. Muksumuusikoiden konsetti klo 12. Mukavaa ohjelmaa ja pientä tarjoilua koko päivän.

La 2.11. klo 15-19 Lasten Pyhäinpäivä, Mäntykankaan hautausmaa. Tapahtumassa voi mm. sytyttää kynttilän hälle jota kaipaa, syödä lohtulettuja, jutella papille, piirtää surusta. Lasten pyhäinpäivä on kaikille avoin ja ilmainen.

Ma 18.11. klo 18 synttärijuhlat 4- vuotialle, Sepän Kipinä. Synttäreille kutsutaan erityisesti Huhtasuon ja Keskustan alueella tänä vuonna 4 vuotta täyttäviä. Synttäreillä esiintyy Muksumuusikot, jonka jälkeen synttäritarjoilua.

Su 1.12. klo 15 Lasten hoosiannakirkko, Kaupunginkirkko.

Su 15.12. klo 15 Lasten kauneimmat joululaulut, Sepän Kipinä.

Ti 17.12. Jouluvaellus. Vesalan leiri-ja toimintakeskus.

Pikkuiset lapset istuvat Kipinän alttaripöydän alla.

Varhaiskasvatuksen ohjaaja
Huhtasuon lähikirkkoalue Kaupunginkirkon lähikirkkoalue