Huhtasuon alueen päiväkerhot

Päiväkerho on lapsen oma kerho, jossa leikitään, lauletaan, askarrellaan, touhutaan mukavia. Kerho on tavoitteellista, lapsen kokonaisvaltaisen kasvun tukemista, sisältäen myös kristillisen kasvun tukemisen. Kerhot ovat kaikille lapsille avoimia ja ilmaisia.

Kipinän 2-5 -vuotiaiden päiväkerho kokoontuu ma klo 12.30-15, ke ja to klo 9.30-12. Kerhossa voi käydä 1-3 kertaa viikossa. Torstaisin kerhoon voi tulla ilmaiselle aamupalalle jo klo 9.

Kerhonohjaajina lukuvuonna 2024-25 toimivat lastenohjaajat Emilia ja Katja.  Heiltä voi tiedustella mahdolisia vapaita kerhopaikkoja pitkin vuotta.

Lukuvuoden 2024-25 päiväkerhoihin voit ilmoittautua tästä.

Päiväkerhot alkavat viikolla 33. Ennen kerhon alkua ilmoittautuneisiin ollaan yhteydessä.

Päiväkerhoja kokoontuu myös Keskustassa Lastentila Idussa sekä Lohikoskella. Niistä lisää tietoa täältä.

lapset leikkivät päiväkerhossa

Lastenohjaaja