Huhtasuon alueen vauvaryhmät

Ekavauvaryhmä on ensimmäisen lapsen saaneiden vertaisryhmä, jossa jaetaan vauvaperheen arkea ja puuhataan vauvan kanssa, leikitään, laulellaan, vähän hiljennytäänkin, kahvitellaan. Joskus ryhmässä käy myös asiantuntija vierailijoita. Ekavauvaryhmät ovat kaikenlaisille vauvaperheille avoimia, eikä osallistumiseen tarvitse olla seurakunnan jäsen. Vauvan toivotaan olevan max n 7 kkn ikäinen ryhmän alkaessa.

Syksyllä 2024 Sepän Kipinässä kokokoontuu 2 ekavauvaryhmää  ja Halssilssa 1 ekavauvaryhmä. Ryhmät alkavat viikolla 34.

Sepän Kipinä

Tiistaisin klo 13-15. Ohjaajina Katja ja Sanna. Ilmoittautuminen 1.6.-14.8. tästä.

Torstaisin klo 13.30-15.30  Ohjaajina Katja ja Sanna. Ryhmä on aloittanut tammikuussa.

Halssila, Telkäntie 2c kerhotila

Maanantaisin klo 13-15. Ohjaajina Jaana ja Sanna. Ilmoittautuminen 1.6.-14.8. tästä.

Ilmoittautumisajan jälkeen voi mahdollisia vapaita kerhopaikkoja tiedustella lastenohjaajilta.

Lisää Keskustan alueen vauvaryhmiä (Idussa, Silmussa ja Lohikoskella) löytyy täältä.

Syliin saapumassa - ensimmäistä lasta odottavien äitien ryhmä

Odotatko ensimmäistä vauvaa?  Syliin saapumassa ryhmässä jutellaan odotukseen ja vanhemmuuteen liittyvistä tunteista ja ajatuksista kahvikupposen äärellä. Ryhmä kokoontuu 5 kertaa torstaisin klo 17-19 : 24.10., 7.11., 21.11., 5,12, ja 19.12. Silmussa  (Kilpisenkatu 8)
Raskauden toivotaan olevan n puolivälissä kun aloitat ryhmän. Ilmoittautuminen 21.10. mennessä tästä. Ohjaajina Anne Kettunen ja Anne Savolin.

vauvalla on hiekkaa jaloissa

Kipinä, Kauppakeskus Seppä, Ahjokatu 5