Jumalanpalvelusten suorat lähetykset Henki ja elämä -kanavalla kesätauolla 23.6.–11.8.

Verkkolähetykset Jyväskylän seurakunnan jumalanpalveluksista jäävät kesätauolle juhannuksen jälkeen ja jatkuvat jälleen sunnuntaina 11.8. Kesäkuussa suorat lähetykset nähdään vielä Kortepohjan seurakuntakeskukselta 16.6. kello 16 sekä Vaajakosken kirkolta 23.6. kello 10.

Syksyllä monipuolistamme verkkolähetyksiä ja toteutamme joitakin uudistuksia, joista tiedotamme lisää myöhemmin. Jyväskylän seurakunnan jumalanpalvelukseen on voinut osallistua verkon välityksellä Henki ja elämä -YouTube-kanavalla vuodesta 2020 alkaen.

Ajantasaiset tiedot kesällä lähikirkoilla vietettävistä messuista löytyvät tapahtumakalenteristamme. Korpilahdella vietettävää messua voi kuunnella myös heinäkuussa nettiradiolähetyksen kautta.

Lisäksi Yle lähettää jumalanpalveluksia radiossa ja televisiossa, ja lähetyksiin voi palata myös jälkikäteen Yle Areenassa.

Mon Jun 10 12:11:00 EEST 2024