Iäkkäiden digitukea tarjoava Verkosta virtaa -toiminta esittäytyy Palokan kirkolla

ti 3.9. klo 14.00

Palokan kirkko

Tarvitsetko apua tietokoneen, puhelimen tai muun vempaimen käytössä? Tai oletko henkilö, joka voisi auttaa ikätoveriaan laitteiden käytössä?

Eläkkeensaajien Keskusliiton (EKL) Verkosta virtaa -toiminta järjestää Keski-Suomessa vertaisopastuksia ikääntyneiden digitaitojen parantamiseksi sekä perehdyttää uusia vapaaehtoisia vertaisopastajiksi.

Tiistaina 3.9. klo 14 on Palokan kirkolla mahdollisuus ideoida ja keskustella syksyn suunnitelmista ja kuulla lisää kaksipäiväisestä opastajaperehdytyksestä! Maksuton opastajaperehdytys järjestetään Palokan kirkolla to-pe 19-20.9. klo 10-17.

Osuuskauppa Keskimaan Ilo auttaa -hyväntekeväisyyshanke tukee vuonna 2024 Keski-Suomen ikääntyneiden digitaitojen kartuttamista.

Osallistujille tarjolla pullakahvit.

Lisätietoja: EKL:n järjestösuunnittelija juha.viitanen@ekl.fi, p. 050 408 3376.
Jyväskylän seurakunnan vapaaehtoistoiminnan koordinaattori johanna.summanen@evl.fi, p. 044 431 4414

Palokan lähikirkkoalue

Diakonissa, diakonian ja mission tiimiesihenkilö
Palokan lähikirkkoalue